fbpx

POLITICA DE LIVRARE

 

1. Urmarirea comenzii tale

Se face folosind numarul AWB primit in emailul de confirmare a expedierii pe site-ul companiei de curierat.

 

2. Modalitati de livrare (Curier National – International)

Modalitatile curente care se pot  folosi pentru a intra in posesia PRODUSELOR sunt: livrare prin curier rapid, în sistem door-to-door.

 

3. Costuri de livrare

– Costul de livrare pentru produsele din SHOP va fi de 18 lei, în toată țara și este suportat de client. Acesta va fi afișat la finalizarea comenzii în SHOP.

– Costul de livrare pentru restul produselor ce nu se regăsesc în SHOP, va fi calculat în funcție de gramaj și localitate și va fi achitat de CLIENT la primirea pachetului.

– Livram si in tarile din Uniunea Europeana. Putem livra in intreg spatiul UE insa va rugam sa ne contactati pentru a primi o cotatie de timp si cost de livrare, inainte de a plasa o comanda.

 

4. Termen livrare

Termenul de livrare este de maxim 5 zile lucrătoare pentru produsele din SHOP și 20 zile lucrătoare pentru restul produselor.

Vei fi anunțat/ă când coletul a plecat de la noi.

Din momentul în care predăm coletul curierului, produsele pot ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare (excepție sâmbătă și duminica și zilele de sărbători legale), la adresa pe care ne-ai transmis-o. Există totuși și situații în care coletul va ajunge la tine după mai mult de două zile, dar de regulă acest lucru depinde de curier. Din acest motiv nu putem garanta un timp minim de livrare.

 

5. Conditii de livrare

PAPIRA ALE  S.R.L. va asigura ambalarea corespunzatoare a PRODUSELOR si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

In cazul in care nu se poate executa CONTRACTUL din cauza ca PRODUSUL nu este diponibil, PAPIRA ALE  S.R.L. va informa CLIENTUL despre aceasta situatie. PAPIRA ALE  S.R.L. poate livra CLIENTULUI un PRODUS similar avand acelasi pret, in situatia in care PRODUSUL solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.

Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.Pentru comenzile livrate pe teritoriul Romaniei, va rugam sa ne furnizati in datele din comanda, un numar de telefon operat de un furnizor de servicii de telefonie.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.

In cazul livrarii la locul de munca al clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta comanda.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre PAPIRA ALE SRL, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.

Detaliile de livrare a PRODUSELOR/SERVICIILOR incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea PAPIRA ALE  S.R.L., fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

 

6. Receptia produselor

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal sau factura ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). De asemenea, clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare. In cazul in care verificarea nu se poate efectua in prezenta curierului, orice probleme tehnice sau defecte descoperite la deschiderea coletului trebuie aduse la cunostinta comerciantului in cel mult 3 zile de la data livrarii.

Prin semnarea bonului de livrare clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate. Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora ( lipsa sau deteriorarea ambalajului, starea produsului, etc.)