fbpx

CUM COMAND

Stim că trebuie luate o mulțime de decizii și există o serie de opțiuni de ales atunci când vine vorba de invitațiile voastre de nuntă. Vă vom ghida și vă vom ajuta la fiecare pas. Mai jos găsiți procesul și pașii necesarii pentru a comanda invitațiile din Colecția Semi-Custom

1/

EXPLOREAZĂ

Explorați Colecția Semi-Custom și alegeți un model care se potrivește cel mai bine stilului dumneavoastră și care este în concordanță cu estetica evenimentului.

2/

OFERTĂ DE PREȚ

Vă rugăm să citiți Collection Guide înainte de a comanda papetăria. Colecția Semi-Custom vă permite să vă personalizați invitațiile alegând tipul de hârtie, culoarea cernelii, metoda de tipărire, etc.

Vă rugăm să faceți clic pe butonul de mai jos, completând formularul, pentru a primi o estimare de preț și disponibilitate în calendarul nostru.

3/

CONSULTARE

Acum este momentul potrivit să ne întrebați și să discutăm pe email orice nelămuriri aveți. Vă oferim șansa de a pune orice întrebări pe care le puteți avea cu privire la hârtie, culori și metode de tipărire.

De semenea se poate comanda și un kit de mostre. Pachetul include exemple cu toate metodele de tipărire, tipuri de hârtie, exemplu de plicuri și o selecție de accesorii (sigiliu de ceară, panglică de mătase, șnur fin, ș.a.). Costul pachetului este de 50 lei.

4/

REZERVARE

Dacă decideți să mergeți mai departe după examinarea ofertei, vom emite o factură pentru avans. Achitarea facturii va rezerva proiectul dvs. în calendarul nostru.

Plata noastră este structurată în 2 părți:

-25% nerambursabil la momentul rezervării
-75% după obținerea bunul de tipar

5/

CONȚINUT & DESIGN

Acum este momentul să ne trimiteți textele finale. După ce vom primi toate detaliile de la dumneavoastră vom începe să lucrăm la macheta digitală.

Vă vom contacta imediat ce macheta va fi gata de revizie. Vă rugăm să ne oferiți aproximativ 2-3 zile lucrătoare pentru acest pas.

Vă oferim o machetă digitală, iar după revizuirea finală și aprobarea acesteia, vă vom trimite factura finală.

Două runde de revizuire sunt incluse în comanda dvs. Machetările suplimentare se vor taxa cu 100 lei/revizie.

5/

PRODUCȚIE

După ce macheta finală a fost aprobată, designul dvs. este trimis la tipărire. În acest moment veți primi ultima factură a comenzii dumneavoastră.  După confirmarea plății procesul de poducție începe.

Termenul de producție este de:

  • TIPĂRIRE DIGITALĂ:  10-15 zile lucrătoare, de la aprobarea finală a machetei digitale și confirmarea plății
  • TIPĂRIRE LETTERPRESS & FOIL PRESS:  20 zile lucrătoare, de la aprobarea finală a machetei digitale și confirmarea plății

Pentru urgentarea comenzii la 5-10 zile lucrătoare se va percepe o taxă de urgență în valoare de 500 lei.

6/

LIVRARE

După ce comanda dumneavoastă este tipăriră și asamblată, ne asigurăm că totul este ambalat cu atenție pentru a vă fi livrat în siguranță.

Livrăm în toată lumea prin DHL Express iar în România prin GLS. 

Costul transportului este suportat de client și va fi facturat pe factura finală.

SUNTEȚI GATA PENTRU A ÎNCEPE COLABORAREA?