fbpx

FAQ

Ai în continuare întrebări? Dacă da, ne poți scrie un mail la office@papira.ro.

Ce se poate personaliza la invitațiile din COLECȚIE?

Invitațiile din Colectia Semi-Custom se pot modifica, în funcție de preferințe de culori, text, font, carton, dimensiune:

  • modificarea fontului
  • modificarea culorilor
  • modificarea hârtiei
  • modificarea plicului
  • modificarea metodei de tipărire
  • adăugarea/înlăturarea unor accesorii (interior plic, invelitoare translucidă, sigiliu, panglică, șnur)

Care este cantitatea minimă?

Numărul minim de invitații care se poate comanda este de 25 bucăți. Nu preluăm comenzi sub acest minim, chiar dacă este vorba de suplimentare.

Am o idee exactă despre cum vreau sa arate invitațiile noastre de nuntă. Puteți să faceți ceva complet personalizat?

Da, sigur că putem. Suntem specializați în invitații de nuntă personalizate și unice și suntem încântați în a colabora împreună. Pentru mai multe informații privind procesul de personalizare vă invităm să citiți aici, iar portofoliul nostru îl găsiți aici.

Cu cât timp înainte trebuie să comand invitațiile?

Vă rugăm să plasați comanda dumneavoastră cu cel puțin 3 luni înaintea evenimentului pentru invitațiile cu pre-design din colecție și cu cel putin 4 luni înainte pentru invitațiile complet personalizate.

Puteți să îmi trimiteți o mostra fizică?

Da, sigur ca putem. Și noi vă recomandăm achiziționarea unui pachet de mostre înainte de a lansa o comandă.

Pachetul include exemple cu toate metodele de tipărire, tipuri de hârtie, exemplu de plicuri și o selecție de accesorii (sigiliu de ceară, panglică de mătase, șnur fin, ș.a.). Costul pachetului este de 50 lei.

Cât durează?

În 2 zile lucrătoare de la plasarea unui comenzi de invitații din COLECȚIE o să primiți macheta digitală a acesteia, pentru a vedea încadrarea textului și corectitudinea datelor care apar.

Termenul de producție este de

  • TIPĂRIRE DIGITALĂ – 10-15 zile lucrătoare, de la aprobarea finală a machetei digitale și confirmarea plății
  • TIPĂRIRE LETTERPRESS & FOIL PRESS   – 20 zile lucrătoare, de la aprobarea finală a machetei digitale și confirmarea plății

Pentru urgentarea comenzii la 5-10 zile lucrătoare se va percepe o taxă de urgență în valoare de 500 lei.

Pentru o invitație total personalizată vă rugăm să ne acordați 10 zile lucrătoare pentru partea de grafică și 20 zile pentru partea de producție.

Cum se realizează livrarea?

Invitațiile sunt ambalate și expediate prin cuier rapid către adresa indicată de dumneavoastră. În țară expedime cu GLS iar internațional prin DHL Express!

Costul transportului va fi suportat de către client. Livrarea durează în general  1-2 zile din momentul în care sunt trimise. Nu răspundem pentru eventualele întârzieri cauzate de firma de curierat.

Expediem Interenațional!

Cum se realizează plata?

Dacă decideți să continuăm colaborarea după examinarea ofertei, vă vom emite o factură de avans. Achitarea facturii va rezerva proiectul dumneavoastră în calendarul nostru.

Plata este structurată în 2 părți:

-25% nerambursabil la momentul rezervării

-75% la începutul fazei de producție

Plata invitațiilor se face prin card de credit sau prin transfer bancar, conform facturii.

Invitațiile au ajuns, dar nu sunt așa cum mă așteptam. Pot să le returnez?

Nu, din păcate, invitațiile personalizate nu sunt returnabile pentru un schimb sau restituire. Vom lucra cu dumneavoastră până când sunteți mulțumit de macheta finala. Deoarece comandați invitatii nunta personalizate pentru evenimentul dumneavoastră, toate comenzile sunt finale. Restituirile nu se acordă pentru diferențele de culoare dintre macheta digitală și produsul imprimat, sau erori gramaticale/ortografice care nu sunt din vina noastră. Nu suntem responsabili pentru eventualele greșeli neobservate de dumneavoastră pe “bunul de tipar”.

Culorile sunt diferite față de mostra digitală. De ce?

Vă rugăm să luați în considerare existența unor diferențe de culoare de la macheta digitală la produsul fizic/tipărit.

Toate ecranele sunt calibrate în mod diferit. Facem tot posibilul pentru a ne asigura că culorile noastre se potrivesc cu rezultatul imprimat/produsul fizic, dar noi nu putem vedea ceea ce vedeți dumneavoastră pe ecran.

Calibrarea monitorului te ajuta doar pe tine in a vedea culorile cat mai apropiate de valorile reale din spatele imaginii, nimic mai mult.

Mai multe monitoare calibrate nu inseamna monitoare care afiseaza la fel valorile.Este diferit ceea ce vezi tu acasa cu ceea ce vedem noi, cu toate ca ambele monitoare sunt calibrate.

Deci, daca ai monitor calibrat nu inseamna ca imaginea trebuie sa iasa ca pe ecran, pentru ca nu iese si e vorba de cu totul altceva.

Realizați și restul papetăriei de nuntă?

Desigur, se poate realiza și restul papetăriei de nuntă. Am pregătit meniuri, numere de masă, place cards, escort cards, lista invitaților, guestbook, toate în același design cu modelul ales. Chiar dacă aceste elemente nu sunt prezentate alături de fiecare model de invitație, noi suntem bucuroși să le creăm pentru dumneavoastră fără nici un cost suplimentar.

Am vazut un design pe Pinterest, puteți să il copiați?

Putem să ne inspirăm din imaginile pe care le-ați văzut și să le folosim ca informație pentru invitația voastră de nuntă, dar nu putem (legal și moral) să copiem munca altor artiști și nici nu dorim să facem acest lucru.

Pot comanda și prin telefon?

Nu, comenzile se plasează exclusiv pe email la office@papira.ro.

Livrați internațional?

Da, livrăm internațional. Livrarea se face exclusiv prin DHL Express.

Oferiti invitații electronice?

Nu oferim invitații electronice. 

Noi am ales să vindem doar produse fizice, în consecință singurul element digital pe care îl punem la dispoziția clientului este macheta, unde se poate vedea cum va arata invitația finală. 

Toate prețurile prezentate pe site sunt pentru papetărie fizică, nu fișiere digitale.

Care sunt soluțiile dacă există vreo greșeală de tipărire?

  • dacă există o greșeală de tipărire din vina noastră (textul tipărit pe invitație diferă față de ultima machetă digitală pe care clientul și-a dat acordul de tipar), invitațiile vor fi retipărite pe cheltuiala noastră iar, clientul nu va trebui să mai plătească nimic.
  • firma nu poate fi trasă la răspundere pentru realizarea defectuoasă a unei comenzi decât în limita valorii comenzii respective. Acest lucru înseamnă fie returnarea sumei achitate fie refacerea comenzii.  Mai multe despre politica de retur găsiți AICI. 
  • dacă eroarea s-a produs din cauza transmiterii incorecte sau incomplete a datelor de către client, sau dacă eroarea exista pe macheta pe care clientul și-a dat “Bunul de Tipar”, acesta va achita suma aferenta noii comenzii, inclusiv transportul, dacă acesta dorește refacerea comenzii. Se consideră că este vorba de o nouă comandă, cea în care s-a produs eroarea fiind deja onorată și acoperită de OUG 34/2014, art. 16, lit. C.

Dorim să realizăm invitațiile în mai multe limbi. Se poate?

Da, sigur că putem să vă realizăm invitațiile în mai multe limbi. Pentru fiecare machetare cu text diferit/în altă limbă se va percepe o taxă de 100 de lei/machetă. Dumneavoastră trebuie doar să ne trimiteți textele finale, exact cum doriți să apară.

SaveSave

SaveSave